İğneoyası Tülbent Kenarı Yaptım


Güzel bir tülbent gördüm mü dayanamıyorum. =) Hem deseni güzelmiş bunun, hem de incecik. Yaptıklarımı çoğunlukla eşe dosta hediye ettiğim için bunu da uzun süreli takabileceğimi zannetmiyorum. Yine de yapmak isteyenler için bir fikir olsun diye buraya ekliyeyim dedim. Kenarlarını daha önceden yapmıştım. Günde 1- 1,5 saat ayırarak üç günde bitirdim. Kolay bir örnek yani. İstenirse bir günde de yapılır. Yine telefonla çekmek durumunda kaldım. Lazım olduğunda makineyi bulamam bir türlü. =)



5 yorum :

Mina dedi ki...

Eline sağlik canım, bende çok seviyorum ama beceremiyorum o ayrı konu :))
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Elinee sağlıkkkk çok şirin olmuş

Adsız dedi ki...

anamgilde eskiden öyleydi... ben çocukken komşulara oturmaya giderkik.. öğle oturmalarına .. kadınlar olurdu sadece, birde çocuklar... birinde bişey gördümmü hemen ötekilerde alıverirdi :)

Swotpisces dedi ki...

çok şıklar, elinize sağlık...

Esra Rebele dedi ki...

Teşekkürler arkadaşlar. =)

 

Blogroll

sardunya, yasemin, zeytin, jacobinia, lonicera, hydrangea