Boncuklu Broş


Ben bugün sıkılınca bunu yaptım.


12 yorum :

Adsız dedi ki...

amaaaaa harikaaaaa olmuş canım ellerine sağlıkkkkk bayıldımmmm

Esra Rebele dedi ki...

Sağ ol canımcım.

Aslında bu prototip olduğu için biraz kusurları var. Malzeme alıp beyaz ve bordo versiyonlarını da yapacağım. Onlar daha iyi olacak. =)

Swotpisces dedi ki...

Çok şık olmuş gerçekten, elinize sağlık. :)

ruşyena dedi ki...

çok hoş olmuş...

Dokuztepe dedi ki...

Çok orjinal birşey olmuş, eline sağlık:))
Telden örmüşsün sanırım, bekliyoruz dğerlerini de en kısa zamanda:))

Esra Rebele dedi ki...

Teşekkür ederim arkadaşlar. =)

Dokuztepecim, bildiğin naylon iplikle yaptım. Kenarlardaki boncuklar tok durmasını sağlıyor. Arkasındaki de firkete benzeri geçmeli bir tel. Babamın gömleğinin etiketinden çıkmış. =)

Nedret dedi ki...

''Sen hep sıkıl'' diyeceğim ama kıyamam:) Sıkılmadan yap.Çok hoşlar.

Esra Rebele dedi ki...

Beğendiğine sevindim Nedukcum. =)

ANNEMİNELİ dedi ki...

Merhaba; çok güzeller...

Esra Rebele dedi ki...

Merhaba annemineli,

Teşekkür ederim. =)

Dilekce.. dedi ki...

Merhaba, bloğunla yeni tanıştım ve bu broşu çok beğendim, hem şık hem zarif.. Çok güzel..

Esra Rebele dedi ki...

Hoş geldin Dilek. =)

 

Blogroll

sardunya, yasemin, zeytin, jacobinia, lonicera, hydrangea