20 Soru Mimi


Nisacım beni mimlemiş. Bakalım sorular zor mu?

1. En sevdiğiniz kelime?
Gaydırıgubbak

2. Nefret ettiğiniz kelime?
Sorunsal (sonuna sal konup türetilmiş kelimeler)

3. Ne sizi heyecanlandırır?
Nutella kavanozunun altın jelatinini açmak.

4. Heyecanınızı ne öldürür?
Kilo yapar şimdi bu, sivilce yapar korkusu. 

5. En sevdiğiniz ses nedir?
Mevlitlerde cemaatin hep birlikte teşrik tekbiri getirmesiyle ortaya çıkan tını.

6. Nefret ettiğiniz ses nedir?
Yüksek sesle konuşan insan sesi.

7. Hangi mesleği yapmak istemezsiniz?
Politikacılık.

8. Hangi doğal yeteneğe sahip olmak isterdiniz?
Müzik aleti çalabilmek.

9. Kendiniz olmasaydınız kim olurdunuz?
Tek başına ıssız adada yaşayan herhangi biri.

10. Nerede yaşamak isterdiniz?
Issız ada.

11. En önemli kusurunuz nedir?
Yufka yüreklilik.

12. Size en fazla keyif veren kötü huyunuz hangisi?
Fazla film izliyorum.

13. Kahramanınız kim?
Yok.

14. En çok kullandığınız küfür?
Öküz.

15. Şu anki ruh haliniz nasıl?
Tan kızıllığı vurmuş denize bakarak günü batırır gibiyim.

16. Hayat felsefenizi hangi slogan özetler?
Üşeniyorum öyleyse yarın.

17. Mutluluk rüyanız nedir?
Cennette sevdiklerimle birlikte olmak.

18. Sizce mutsuzluğun tanımı?
Cehennem.

19. Nasıl ölmek isterdiniz?
Üzerimde kul hakkı kalmasın, kimseye yük olmadan sessiz sakin gideyim. 

20. Öldüğünüzde cennete giderseniz ALLAH 'ın size ne söylemesini istersiniz?

Hoş geldin kulum, seni affettim.




Evet, sorular beni yordu. =) Ben de kimleri yorayım?



Tesettür Aşktır
Ayserose
Devletnur

5 yorum :

filan nisa dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Butimar dedi ki...

Çok güzel cevaplar Esra...

Esra Rebele dedi ki...

Nisacım, üşeniyorum öyleyse yarın'a karışmasın diye hemen yaptım. =)

Ruh ve Mana teşekkür ederim.

∂єкσяαρѕυωαѕуση dedi ki...

soru mimleri uzun olsada blog sahibini tanıttığı için seviyorum, çok zekice cevaplar:) tamda tahmin ettiğim gibi ;)

Esra Rebele dedi ki...

Estağfurullah. =)

 

Blogroll

sardunya, yasemin, zeytin, jacobinia, lonicera, hydrangea