Yeni Broş Fikirleri


Artan kumaşlarımızı gözümüze kestirip yuvarlaklar kesiyoruz.



İki tane yuvarlak parçayı elimize alıp ortadan katlıyoruz. Sonra tekrar katlıyoruz, çeyrek daireyi elimizde sıkıca tutup, iple sabitliyoruz.




Sabitlediğimiz yaprağı başka yuvarlak kumaşlardan birine iğne ile dikiyoruz. Bu kumaşı taban olarak kullanacağız. Diğer katlanmış yapraklardan ben diyeyim 4 siz deyin 5-6 tane daha bu tabana ekleyerek çiçek görünümüne ulaşacağız.



Kokoşluk miktarı artsın diye ortasına önceki bölümlerdeki videoda gördüğümüz kurdeleden yapılmış gülleri koyabiliriz. İstersek yalnızca  inci veya parlak bir taş koyup daha zarif bir görüntü yakalayabiliriz. Kumaşlar aynı renk, kenarları atmayan türden ve daha ince olursa daha hoş görünebilir. Tabanda kullandığımız kumaş yerine tül konursa daha hoş olabilir.






4 yorum :

Adsız dedi ki...

çoook güzel olmuşşş bayıldımmm Eline sağlıkk

Esra Rebele dedi ki...

Sağ ol canım. =)

Adsız dedi ki...

çok cici olmuş esracım deyenencekler uygylancaklar listesine keliyorum hemencik :)

seni mimledim bu arada kabul edersen bekliyorum :)
http://ipekce-ipek.blogspot.com/2010/12/mim-evet-buda-benim-ilk-mimim.html

Esra Rebele dedi ki...

Ben o mimi cevaplamıştım. Nisa arkadaşımızdan çıkmıştı zaten. =)

http://tesetturluyahni.blogspot.com/2010/11/20-soru-mimi.html

Selamlar ederim canım. Broşunu merakla bekliyorum.

 

Blogroll

sardunya, yasemin, zeytin, jacobinia, lonicera, hydrangea