Bir Garip Mim


Garipliklerimi yazmam için Dokuztepecim beni mimlemiş. Aldım kabul ettim. Acaba garip miyim?

*Eskiden yüksekten korkmazdım şimdi başka birilerini camda çatıda görünce bakamıyorum bile. Arada ne olduysa takıntı oluşmuş. Sanırım çocukluğuma inmek gerek. =)

*Saatin küsürlü olması bir işe başlamama manidir. İlla akreple yelkovan 12 rakamdan birinin tam üstünde duracak. Bunu yazarken saat 19.19 du. Ay ne güzel oldu. =)

*Kimse duyamazken çalan telefonları, kapıları ilk ben duyarım.

*Sıradanlaşmış cümle kalıplarını gerekmedikçe kullanmam. Ki günlük hayatımda pek gerekmiyor. Kurduğum cümle sayısı yirmiyi geçmez. =)

*Telefonla konuşmaktan hoşlanmam. Ev telefonu çaldığında duymazdan gelirim, evde kimse yoksa kaldırıp da bakmam.


*Bazı zamanlar uzun süre aç kalsam umurumda olmazken bazı zamanlar oburlaşırım. 

*Çağrışımlarımın kaynağını bulmaya çalışırım, daldan atlarım, kendi kendime oynarım. Garip denildiğinde aklıma garipçiler, Orhan Veli, belediye çukurları... gelir misal. 

Mim için 7 tane gariplik kafiymiş sanırım. Düşündükçe daha çok bulurdum herhalde. 

Mim mim söyle bana, var mı benden daha garibi? 





3 yorum :

filan nisa dedi ki...

Teşekkürler Canım :)Mydreamde mimlemişti beni aynı konuda, temebelliğimden hala yazamadım.. en kısa zamanda yazmak dileğiyle inşallah.Bu arada garipliklerin de çok hoş:)

Butimar dedi ki...

Çok eğlenceliydi Esra...Ayrıca mimlenme şeklimle kişisel tarihime geçecek şekilde mimlenmişim:Var mı ben den daha garibi...:)Çooook hoşuma gitti.Düşünmeye başlayayım garipliklerimi,en kısa zamanda cevaplarım inşallah...

Esra Rebele dedi ki...

Ben teşekkür ederim arkadaşlar. Merakla bekliyorum. =)

 

Blogroll

sardunya, yasemin, zeytin, jacobinia, lonicera, hydrangea