Bir Tuzlu Bir Tatlı


Annemin klasiklerinden bıktığım zaman ara ara mutfağa girip bir şeyler pişiriyorum. Bu unlu çıtır börek de onlardan biri oldu. Nette daha önceden tarifini görmüştüm, denemek istiyordum. Susamçörekotu blogunda güzel anlatımlı tarifi görünce de yapıverdim. 3 yufkadan bu tepsi çıktı. Milföyle yapılmış gibi çok leziz oluyor. Yağ yerine taze kaymak eritip sürdüm arkadaşlar. Çok acayip bir tat oldu. Fotoğraflar telefondan, özür diliyorum. =)



İkinci tarifimiz de daha önceden telefonuma ekranı çekip yaparım dediğim sünger kek tarifi. Bununla çok güzel rulo pasta olur. Büyük tepsiye dökmek lazım, kelepçeli ile pasta formunda yapmaya çalıştım. Fena olmadı. Ben davul fırında diğer kekleri pişiremediğim için böyle çok kabarmayan türden şeyler deniyorum. Üzerindeki meyvelere ballı limon sürdüm, taze görüntüsünü korumak için işe yarıyor. Yalnız tarifi nerden aldığımı hatırlayamadım. Sahibi fotoğrafları görünce tanır haberdar ederse ona da bir teşekkür sunarım. =)








13 yorum :

Swotpisces dedi ki...

Süperler, elinize sağlık. :)

ruşyena dedi ki...

börek de kek de nefis görünüyor... afiyet olsun..

filan nisa dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık Esracım,tuzluna bayıldım..
Zaten her zaman tuzlularla aram her zaman daha iyi olmuştur.:)
Sağlık ve afiyetle..

Karen Hanim dedi ki...

O küçük börek çok pratik bir şey. Tane tane sevis vermek güzel . Ellerinize sağlık.

Esra Rebele dedi ki...

Teşekkürler arkadaşlar. =)

Esra Rebele dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
yemyeşildeniz dedi ki...

ellerine sağlık, börek muhteşem gözüküyor valla :)

Esra Rebele dedi ki...

Teşekkür ederim Denizcim. =)

Nedret dedi ki...

Merhaba bloguma hoşgeldiniz. Herzaman buyrun. Sevgiler.

Esra Rebele dedi ki...

Hoş buldum. Teşekkürler.

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Bloguma yaptığınız ziyaret için teşekkür ederim.Hayırlı bayramlar...

Esra Rebele dedi ki...

Ben teşekkür ederim. İyi bayramlar.

 

Blogroll

sardunya, yasemin, zeytin, jacobinia, lonicera, hydrangea